20.29 vuxenlivet kommer ikapp mig

Idag har jag varit med mamma, Uffe & Alva på på en stor shoppingrunda. Vi började på Ikea där jag handlade väldigt mycket saker, resterande saker som behövdes inhandlas till min lägenhet. Jag har dock inte alla saker här hemma än, resten har jag på olika ställen och måste därför i veckan åka och samla in allt. Efter Ikea var vi på en annan affär, jag köpte en super söt och kompakt dammsugare och lite andra elektronikpryttlar. Jag känner verkligen att jag är på gång just nu!

Efter Ikea åkte vi förbi självplocket i Sorunda och plockade solrosor i den underbara kvällsvärmen, det var så fruktansvärt varmt och skönt! Nu har jag solrosor på två ställen här hemma och det ser så fint och sommrigt ut, älskar det.

Har tyvärr började blivit riktigt förkyld och ont i halsen så jag känner mig inte på topp, jessica kommer hit och håller mig inomhus sällskap ikväll, mys till max. Nu ska jag se på film puss puss.


Hemma hos mig just nu

Kommentarer
Postat av: Lena

hejsan.

vet du om det alltid är självplock på solrosor där i sorunda?

jag var där förra året, men hittar ingen information om det på nätet, bara din blogg kom upp.. Hade nämligen tänkt att åka ner men jag vet inte när dom börjar blomma..

Skulle vara jättetacksam för ett svar tillbaka :) Mvh. Lena

2010-07-16 @ 22:23:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0