Är det alltid dåligt väder i Gävle?

Hej hej hallå! Idag känner jag mig mycket piggare, beror på en massa olika saker som att jag åker hem på torsdag, att skolan börjar imorgon och att min bästa vän kommer hit idag, idag blir vi sambos.

Hade super svårt att sova i natt så jag somnade jätte sent och sov därför länge, vaknade av att det öste ner regn och det gör det fortfarande. Ska snart röra mig ner mot Gävle Central och möte Mickan som kommer med tåget, hade tänkt gå dit ner idag men pga regnet blir jag tvungen att ta bussen, suck. Påvägen ner till Centralen ska jag lämna tillbaka två tröjor som är tydliga exempel på misslyckad tröstshopping, sen ska jag köpa ett frimärke för att posta ett brev till CSN.

Prata just lite med Jess på msn, känns skönt att veta att hon har det bra, nu blev det lite lättare. Nu måste jag rusa ut i regnet och ner till bussen, vi hörs senare.

Puss och kram.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0