Hemma bäst

Hej hej! Är hemma i nynäs nu, kom hit igår kväll och stannar till måndag morgon. Det är så fruktansvärt skönt att vara hemma och umgås med sina nära och kära, som tur är har jag väldigt snälla föräldrar som lovar att stötta mig och bidra med resor då det känns som att jag inte vill något hellre än att åka hem.

Idag har jag varit med Camilla och hälsat på Mia, hon vart super glad när vi kom! Vi hade köpt med oss päronläsk och bulllängd som vi delade på med mia, hasse och lucia, det var mysigt att sitta och prata och vi blev väldigt nostalgiska när vi gick ut genom entren och kom att tänka på att senast vi stod där och kände den där jätte speciella lukten som finns i entren var när vi tog studenten, en mäktig dag.

Idag har jag också pussats och kramats med min syster som jag hunnit sakna på några dagar bara, hon gör mig så glad. Vad jag annars har gjort har varit att jag umgåtts med min pojkvän som jag saknat jätte super mega mycket.

Förresten finns det något bättre än att komma tillbaka hem efter att ha varit borta ett tag och få sova i sin egen säng, med den personen man älskar mest på jorden? Jag tror faktiskt inte det finns något bättre...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0