"It's the start of something new honey"

- Mikaela.  

Igår hade vi kräftskiva hos marie, det var galet mysigt. Vi åt kräftor, drack vin och satt och pratade till sent på natten, precis som det ska vara. När jag runt två tiden begav mig hemmåt kände jag mig lycklig över att jag fått träffa dessa människor och fått den helt underbara möjligheten att lära känna dem så pass bra att de idag är mina bästa vänner, jag är så stolt över dem allihoppa.

Jag har så många bollar i luften just nu att jag som vanligt inte riktigt vet vart jag ska börja, kartongerna packar sig faktiskt inte själva tilda. Imorse ringde Mickan och väckte mig så som hon gjort i tre dagar nu, vi pratade länge som vanligt. Vi har båda lite samma panik, hur fort det egentligen gick att växa upp, att bli vuxen. Jag vet förresten inte om jag nämnt att Mickan också flyttar till Gävle för att plugga? Ja eller hon kommer bo hos mig nu i början till stor del, sedan är tanken att vi ska skaffa oss något tillsammans om allt flyter på som det ska, en trea att dela på typ.

Idag köpte jag en ny kalender, min förra var sliten och inte lika organiserad som jag ville den skulle vara. Dessutom så ska jag (liksom alla tidigare år) bli galet organiserad, skriva upp allt i förtid, inte dubbelboka mig och dessutom inte ta mig vatten över huvudet, allt detta tack vare min nya numera organiserade kalender. Det är tjockt i kalendern redan nu! Den här gången tror jag trots allt att mitt nya organiserade liv kommer att fungera. 

                                 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0