Kväll framför tv:n

Sådär ja, jag har varit här lite över ett dygn och har redan bokat mig en hemresa! Nej så illa är det inte tänkte jag säga, men det är det faktiskt! dock har jag något att skylla på, vi hade pratat redan innan om att jag skulle åka hem i helgen då min pojkvän fyller år nästa vecka när jag går i skolan, därför skall det firas i helgen! Jag och mickan åker hem torsdag natt och kommer tillbaka på söndag, på måndagen börjar skolan så då kör jag på med studierna och livet här uppe på riktigt!

Sen har jag lite besök inbokade den 7 september kommer mina bästa hit och hälsar på mig, det ska bli så roligt.

Nu sitter jag och tittar på "Bend it like Beckham" ska snart gå och lägga mig, längtar till imorgon när Mickan kommer, det ska bli kul!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0