Längtan

Gud vad jag inte tycker om den här staden ibland, jag funderar ofta på varför jag ständigt längtar hit, funderar ofta på varför jag egentligen inte bara älskar Gävle och alla chanser man får till att börja om där... det är konstigt det där, hur man kan längta och älska men ändå inte.

Pratade med Jess för en stund sen, hon verkar ha det så himla bra "Jag är så lycklig", jag är så glad och stolt över henne, men jag längtar efter henne och våra stunder. Våra moments då vi bara pratar på i timmar om allt mellan himmel och jord. Jag har så många fina minnen med henne, så mycket spontana saker, utgångar, oscarsgalan, shrek kväll. Det är tomt utan dig Jess, tänker på dig och saknar dig, lycklig för din skulld.

Efter mitt samtal med Jessica så har jag suttit och tittar på resor till New York, till Jess och hennes liv där, jag har lovat mig själv och henne, i vår bär det av, det ska bli så kul!

Kommentarer
Postat av: jess

stumpan du kommer snart inse charmen me gävle oxå. ge de lite tid bara =)

å jag längtar så till du kommer å hälsar på. du å jag måste göra NY tillsammans, så är de bara!

saknar dig å våra stunder, ser framemot fler när jag kommer hem. älskar dig vännen <3

2009-08-29 @ 19:37:56
URL: http://jessintheapple.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0