N0lla, n0lla, n0lla... en n0lla vet ingenting det vet till och med n0llan själv även om n0llan ingenting vet.

Igår var som sagt första n0llningsdagen, det var sjukt kul. Vi lekte lekar och sedan var det fest hela natten lång. Vi var på vår pub PubenPuben, där drack vi och dansade Cult & Co dansen hela natten, väldigt roligt. Jag vart ganska så kalas igår för jag hade stressat och ätit så fruktansvärt dåligt igår. Jag ska snart på förfest hos min cult phadder Niklas, sen ska vi spela "vin brännboll" på Sätra ängen där vi också ska grilla, ikväll ska jag dock åka hema till Nynäs för att fira min pojkvän i helgen och hämta alla saker jag glömt och måste ha här uppe. Det är typiskt, i måndags ville jag inget hellre än hem, nu börjar jag trivas här, då ska jag åka hem, hoppas jag trivs lika bra när jag kommer hit igen på måndag...

Mickan har varit på föreläsning hela dagen så jag har därför passat på att städa hela lägenheten, det blev jätte fint. Vill ha det fint här när jag kommer hit igen på måndag, annars lär det ju inte vara så kul att komma hit igen om man vet att lägenheten är stökig och ostädad. 

Nu tänkte jag laga mig lite lunch, pytt i panna med stekt ägg. Full rulle hela dagen!

Puss och kram, saknar er hemma!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0