Skärpning Strandberg

Äntligen går det att blogga, jag har försökt i några timmar nu eftersom jag inte har någon att prata med. Efter mitt enorma melt down igår och idag känns det nu bättre, så alla mina vänner som smsade och frågade om jag höll på att dö efter mitt förra inlägg kan sluta oroa sig, jag överdramatiserar bara, det är lättare nu, älskar er.

Jag bestämde mig efter en mycket jobbig morgon för att sluta sitta hemma och tycka synd om mig själv och istället försöka göra något åt det, efter mycket uppmuntran från mamma, pappa och henkan tog jag mig ner på stan med bussen, där tröstshoppade jag lite och köpte nödvändiga saker så som tändstickor, diskpropp osv. På vägen hem handlade jag medan jag pratade peppande samtal med mina svärmödrar vars samtal avlöste varandra. Jag tog bussen hem igen, hoppade på fel buss, vilket var bra, nu vet jag det.

När jag kom hem packade jag upp den sista lådan med saker nu har jag "bara" klädlådorna kvar, det är så mycket jobb att jag inte orkar. Efter upppackningen drack jag te och tittade på tv. Nu ska jag hoppa in i duschen och sen laga mig något att äta, trots att jag inte är hungrig alls utan fortfarande illamående med knäpp mage.

Imorgon kommer Mickan hit vilket förhoppningsvis kommer få allt att kännas ännu bättre. Kvällen/natten idag lär dock blir tung.. det blir alltid värre frammåt natten.

Fotade lite av min lägenhet förut, den är inte klar. Saknas tavlor, fotografier, lampor och andra prydnader men jag är så här långt ganska nöjd, här kommer lite smakprov för de som är intresserade.

    
   

Kommentarer
Postat av: Tamara

Åå vad fint! <3

2009-08-17 @ 20:24:06
Postat av: Lina

Hej:) En till som flyttar från Nynäs, vi är ju hur många som helst haha! Jag flyttar till Örebro på lördag och är precis lika livrädd som dig:( Man trodde att det skulle vara asskönt att lämna Nynäs men nu känns det bara skit.. Men hoppas du får toppen därborta, och skitfin lägenhet förresten:) SJälv hamnar jag i världens minsta studentrum, haha;)

2009-08-17 @ 20:48:33
Postat av: Anonym

fan vad freäscht!

2009-08-18 @ 23:36:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0