Sushi in bed

Kom hem runt middagstid från Göteborg, det har varit tre väldigt långa och roliga dagar. Då vi kom hem sent så bestäldde jag sushi och sen åt jag den ärligt talat i sängen, framför en film, det var underbart. Nu ska jag se en av mina favoritfilmer som jag köpte idag till ett super pris, kan ni gissa vilken? Ledtrådar; Antikens Rom, fighters, Colosseum, Ceaser och en väldigt häftig gladiator... just precis Gladiator, den är så bra.

Från och med imorgon är det full rulle ett tag framöver, jag förstår inte riktigt själv hur jag skall hinna allt och mitt i allt så ska det bli super fint väder när jag har som mest att göra, typiskt! Men kanske hinner jag njuta lite av solen också?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0