Livet i en resväska

Hej hej hallå! Sista dagen på den här veckan, nästa vecka har jag mycket skola vilket är hur roligt som hellst, eftersom jag verkligen tycker att den kursen jag läser nu är lärorik. Imorgon ska jag fixa med en massa papper, kopiera, scanna, skriva på och skicka iväg. Jag ska också plugga en hel del, alltså läsa, ska också skriva ut lite papper som jag behöver till skolan den här veckan som en text jag behöver till en föreläsning som författaren håller i på torsdag.

Jag åker alltså upp till Gävle på tisdag - torsdag (det är så himla mycket flängande nu men när jag åker tillbaka nästa måndag till Gävle då har jag inget hembesök inbokat, det kan alltså dröja ett tag). Åker med största sannolikhet bil upp till Gävle på tisdag och har bilen tills torsdag då jag kommer hem, det är jätte bra, jag behöver nämnligen handla och göra ett besök på IKEA för att handla en fönsterlampa till köket.

Just det jag har börjat söka lite extra jobb uppe i Gävle så att jag kan tjäna lite extra pengar och tex åka och hälsa på Best friend in the USA, dessutom tycker jag att jobb är rätt kul.

Nu ska jag sätta mig och läsa bok, 380 sidor tills nästa vecka, det är bara köra på!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0