Vilken dag

Idag är jag helt slut, det har varit min värsta bakfylle dag någonsin. Var på kalas hos Tompa runt lunch tid, var sedan på Alporto och åt, eller ja de andra åt jag åt inte någonting, det gick liksom inte ner. När jag kom hem slängde jag mig i sängen och sen har jag sovit hela dagen. Vid nio åkte jag och handlade något att äta, potatissallad och lite rostbiff var det som gick ner, skönt att kunna fylla på med något iallafall!

Dagen igår var helt galen, på dagen var jag ute med Henrik och hans bror Jonas på sjön i Jonas båt. Vi åkte till Muskö och åt lunch, det var super trevligt och kul, Jonas båt går så galet snabbt att man bara måste skratta hela tiden, härligt. Efter lunch åkte vi hem och gjorde oss i ordning innan vi tog oss ut på Lövhagen. På lövhagen satt vi i gräset hela dagen, pratade med folk, umgicks och lyssnade på musik, en hel del dricka slank också ner. Frammåt kvällen hamnade vi i öltältet med mat och ännu mer dricka i trevligt sällskap. Klockan tio skulle jag hemmåt, så blev det inte, vi tömde baren med de som anordnat och Adde och Therese, det är illa när man dricker cider som vatten. När vi efter fyra timmars bartömmning skulle ta oss hemmåt var jag så jävla full att jag inte ens vet vad jag höll på med. Dagen idag har med andra ord varit ett helvete.

Idag skulle jag städa och fixa med en massa men det har inte hänt. Imorgon åker jag till Göteborg, jag har inte ens börjat packa och bilarna går tidigt, igår var kanske inte det smartaste jag gjort. Nu ligger jag sjukt mycket efter med allt, men eftersom jag vänt på dygnet har jag inte så bråttom, jag mår bättre nu, jag hade inte kunnat göra något tidigare idag.

Nu ska jag försöka göra någonting, klockan är väldigt sent, tack för en bra helg.

Jag och min snygga syster på Gotland

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0