21 december

Oj vad dagarna är korta, jag hinner knappt andas känns det som! Ikväll har vi monterat säng, jag har plockat upp lådor och så kom Peter och Carina förbi en sväng, Carina skulle lämna några gardiner. De hann också med att kika runt lite och självklart prata en stund.. Imorgon är det full rulle, ska handla med mamma på förmiddagen.. ska handla en massa julgodis, lite julmat och så bakingredienser, det kommer att bli grymt!

Nu ligger jag och mumsar på några Kolor och dricker julmust med iskyssar i. Det är bara måndag, jag vet och man får varken dricka julmust eller äta godis då, men det är ju faktiskt juletider och då gäller inga regler! 

Puss och Kram 

Kommentarer
Postat av: ida

gott!

jaaa, på julen är det okey att frossa :)

2009-12-22 @ 00:01:53
URL: http://nigels.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0