Dagarna som gått

fredag: luciatåg på Alvas dagis, städning, förkrök, Idol final, Erik vann Idol, Johan söp ner mig, jag mådde illa, Stina pratade om sin yoga, Telegrafen, Petter på TG, strul med skjuts, skjutsa till Sorunda, Stina hade fyllehicka och somnade med en sko och jacka på, jag var hungrig och åt när jag kom hem. 

lördag: Upp tidigt, Utö i det fina vädret, julmarknad, världens mysigate julbord, massor med mat, massor med efterrätter, snö, båt, snöbollar, taxibuss, singstar i mängder, dricka, mysiga samtal, dans, nerslängd i buskar, soffgäst, cider i sängen och intressanta konversationer.

Väldigt bra julbord och kväll som ska bli en tradition, var inte orolig mickis <3

söndag: Lucia, trött, pizza, ishallen, luciatåg, lussebullar, tända ljus, film, julmusik, massor med mys...


Jag och Henkan på julbordet igår (bilden är snodd av Maria)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0