Julgodis

Åh vad skönt, jag är klar med tentan, halleluljah! Nu kan jag planera massor med saker som jag ska göra i helgen och nästa vecka, äntligen! Imorgon är det redan fredag, åh veckorna går så fruktansvärt fort. Vad ska ni göra imorgon? Själv ska jag städa lägenheten och sen ska vi börja att flytta saker, jag tror vi kommer vara klara att bo första natten på söndag, det vore super skönt. På måndag har jag tänkt att jag ska baka, ja ni hörde rätt, baka.. Jag tänkte göra julgodis, rockyroad, knäck och något mer.. ska fråga någon vän om den vill vara med, det är så mycket roligare när man är två! På lördag eller söndag ska vi åka till Ikea och Länna fy tusan vad det kommer att vara mycket folk, men måste man så måste man.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0