Min torsdag

Hallå! Jag har en sån där härlig fredagskänsla i hela kroppen, trots att det inte ens är fredag. Det är fruktansvärt kallt ute idag, solen skiner och det är så mycket frost på marken att det påminner om snö, det känns härligt att gå förbi ett fönster och kika ut. Vad gör ni idag? Själv packar, rensar och städar jag här hemma, det börjar faktiskt hända saker... men ja det är en hel del saker!

Ikväll har jag tänkt att jag ska baka om jag hinner, jag har inte ätit en enda lussebulle i år än, så det är på tid att baka lussbullar och sedan äta dom, pepparkakor och dricka julmust.

Jag lyssnar på julmusik under tiden som jag fixar här hemma, det är så fint!

Later vänner!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0