Söndag

Idag känner jag mig verkligen super seg. Vaknade imorse med en hals lika tjock som en tennisboll, jätte svullen och kunde knappt prata, hemskt. Tog mig upp ur sängen efter en väldigt lång sovmorgon, drack jultee som jag fick av mamma i julklapp, kunde knappt svälja men det var så himla gott att jag tvingade i mig en kopp, tog en alvedon och sen kändes det bättre men jag vet att jag är påväg att bli sjuk nu. Tre dagar innan Nyår typ, jippi.

När det kommer till Nyår har jag förresten ingen aning om någonting, när, var hur, vilka.. ingen aning, ingenting. Trots det tänker jag röra mig in mot stan imorgon för att köpa en nyårsklänning, gossip girl säsong 2 boxen och lite andra småsaker, om jag inte mår skit när jag vaknar dvs, peppa, peppa. Igår så hade vi en massa mys här. Vin, plockmat, ostar, kex m.m. Vi hade en super mysig kväll och kom i säng runt tre tiden. Sitter nu och tittar på tv, ska laga Stinas kycklingwok ikväll, vi får se hur det går utan Stinen men det ska nog gå bra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0