måndag

Igår gick jag Rocky & Jessica en väldigt snabb och lång promenad, sen droppade jag och Rocky Jessica sen gick vi hemmåt och en liten bit mer än så, sammanlagt gick jag och Rocky 9 km... vi är grymma! Sen stod jag på skakmaskinen och tränade min små muccler när vi kom hem innan jag satte mig i soffan och Rocky la sig på mina fötter, jag tittade på Lipstick Jungle och Rocky sov. Runt halv tolv kom matte och husse hem och lyckan var oändlig. Jag och Henrik kollade in bruningarna och åkte sedan hem och jag duschade och gick sedan och la mig och somnade på två röda sekunder, sköööööööööönt!

Kommentarer
Postat av: Jess

vi är bra hurtiga vi ;)

2009-02-17 @ 16:34:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0