Tjong maka long

Tjoho! Idag är det fredag och jag skulle åkt och shoppat idag men när jag vaknade konstaterade jag att jag inte orkade, vad fan har hänt med mig? Istället gick jag upp typ halv två, såg en film och nu har jag tränat lite och ska snart ge mig ut på stan och lämna tillbaka två filmer jag hyrde igår och kanske hyra en ny om jag hittar någon.

Ikväll ska jag och B på hockey tror jag, han tjatar varje fredag om hockey och jag gör alltid annat så jag kan aldrig följa med men idag är jag helt ledig så jag ska nog hänga på. Imorgon blir det shopping, IKEA och fira mickis, fullspäckad dag... vad ska jag ha på mig?!?

Måste börja gå igenom min garderob efter potentiella party outfits nu, later!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0