Vad fan drack jag?

Shit jag har verkligen varit dålig på att uppdatera här den senaste veckan men jag har varit super stressad och haft fruktansvärt mycket annat att tänka på! Igår hade jag lite folk hemma först tjejerna på middag, vi lekte rolig middagslek och jag fick min älskade tatuering av mina vänner! Dom ska följa med och göra den det har dom lovat, glöm inte det!! Efter middagen poppade vi lite musik och spelade lite ölspel innan det bankades på dörren och tio skön sjungade killar vällde in, de sjöng så högt att hela Trehörningen måste hört! Senare kom det lite mer brudar och några till killar och jag fick en jätte fin klocka av emma, mickan, gabbs, sara, madde och adde, super fin min nya favorit! Vi festade på och jag hoppas de flesta hade trevligt! Jag och adde har dock konstaterat att vi måste göra om det, utan tjaffs och lite tårar, så håll utkik för det kommer fler gånger!

Förövrigt har jag väll lite ångest angående gårdagen, jag blir aldrig ledsen när jar är full, vad fan hände igår? Andra gången gillt... suck!

Tack alla fina hoppas ni hade en bra kväll ändå!
Puss och Kram!

Kommentarer
Postat av: els

jag hade trevligt :)

2009-02-07 @ 18:25:33
Postat av: Sara

jag hade också trevligt :)

2009-02-08 @ 14:51:51
Postat av: My

Ledsen att jag inte kunde komma, men jag kna följa med och trängas när det är dags för tatueringen ;)

2009-02-08 @ 17:27:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0