Broken rib

Okej jag har haft en himla tur i år så här långt! Jag har haft ont i blindtarmen vilket är det värsta jag varit med om och igår lyckades jag med att ramla och halv slå ihjäl mig på en tjock is i skogen.. tappade andan och jaa fick skit ont i bröstkorgen. Efter att ha surfat mig runt på sjukvårdsrådgivningens hemsida är det enkelt konstaterat att det är ett revben i bröstkorgen som gått av eller spruckit haha ska jag skratta eller gråta? (eller förresten jag kan inte skratta smärtan är som värst då) Men jag mååååååååste ju: haha jag är såååå klumpig! Man kan inte göra något åt revben som fått sig en ordentlig smäll men det kan göra ont upp till två månader! Herregud, jag kan inte knäppa mina egna byxor, min egen bh, jag kan inte resa mig upp själv jag kan inte göra någonting, det är lättare att stå upp än ligga ner... GAAAH!!

Jaja nu ska jag smörja mig med en jävla salva och knarka lite ipren! Det värsta av allt e att jag bara vill skratta för det är så klantigt att ramla och bryta ett revben men jag kan ju inte skratta! Tydligen är jag inte ensam om att ramla och bryta revben för det står med som den vanligaste orsaken till att ett revben går av haha... typiskt mig, är Gud imot mig år 2009? Hej brutet revben två månader och hej att röra sig som en pensionär i två månader... hej blåmärken på rumpan, skulderbladen och tummen haha, GREAT!

PS: Jag är inte bitter, jag kan skratta åt det här senare i livet och jag bjuder antagligen mina vänner på ett gott skratt också! Ni ska vara medvetna om att när inte bulan e hemma får ni komma och knäppa mina byxor, wiho! DS.

J A G  H A R  S Å  O N T ! !

Kommentarer
Postat av: joss

hoppas det blir bra då sis!

2009-01-31 @ 22:53:20
URL: http://tjussefin.blogg.se/
Postat av: m

Hahaha.. är du skön eller vad.. haha fy satan vännen. haha stckare.

2009-01-31 @ 23:06:12
Postat av: tilda

haha M ;D Du står med på listan över dem som e kandidater till att komma och knäppa mina byxor på måndag haha, nej då jag kör på tights i två månader no worries!



Haha jag bjussar er på ett gott skratt! Mellan de värsta värkarna skrattar jag till och med själv så jag dömer er inte, vad ska man annars göra?!? <3

2009-02-01 @ 01:19:06
URL: http://tildaalinnea.blogg.se/
Postat av: maddeeee

Stackars dig

2009-02-01 @ 01:47:43
Postat av: tilda

tack madde jag visste att jag kunde lita på dig ;D

2009-02-01 @ 01:57:33
URL: http://tildaalinnea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0