Desperate maraton

Jag mår inte alls bra, inte det minsta. Jag har känt på mig några dagar nu att min kropp inte mår så bra och idag så har febern kommit ifatt mig. Jag ska bara ligga hemma ikväll och titta på Desperate Housewifes, det är inte så jätte roligt men ibland bara blir det så här tokigt! Har fått låna boxarna av Adde och Therese som förresten befinner sig i Thailand om några timmar, jag är inte alls avundsjuk på att de imorgon ligger i en varsin solstol på stranden utanför deras lyx resort medan jag ligger här hemma i soffan och mår pyton, nästa år åker jag med.


Kommentarer
Postat av: Erica,

svar: haha ja, jag med faktiskt :P



Du får krya på dig! =)

2009-01-10 @ 19:31:05
URL: http://donotpanic.blogg.se/
Postat av: Sarararararararararara

sjuka är vi allihoppa allihoppa allihoppa,

sjuka är vi allihoppa allhioppa

du meee å ja meeee johooooo

kunde inte mer :/

2009-01-11 @ 01:14:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0