i rätt riktning

Fint att jag sov halva dagen och därför inte kan sova nu! Just my luck, ibland bara älskar jag mig själv och hur jag tänker... Så man kan ju fundera på vad jag ska syssla med.. jag tror jag ska lägga mig under täcket och titta på lite Sex and the city och försöka sova.. ja försöka kan man alltid. Jag hann faktiskt med att vara lite duktig idag (vadå hann?) jag var på körskolan en timma tidigare och gjorde tester och sen körde jag lektion, tillårga på allt gick båda två super bra, wiho!

Nu längtar jag till våren, mest så att jag kan rasta min nya skinnjacka och förhoppningsvis också ett körkort! Nej nu ska jag läsa Sofies mode framför sex and the city boxen och dricka miltivitamin juice, bye!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0