Monopoly

Igår var vi hemma ganska sent.. la mig i sängen och stängde dörren när vi kom hem.. jag är en sådan sperson som behöver lugn och ro ibland, lite egen tid och det har varit brist på det de här lovet så jag ville vara själv en stund, det är underbart, det är minst sagt påfrestande med förhållanden ibland.

Vi lyckades sova grymt länge idag.. igen. Sen städade vi lite och fixade. Nu ikväll har vi varit hos Andreas och Therese och spelat Monopol och druckit öl, imorgon börjar allvaret för min del.. när det dricks vin imorgon då dricker jag vatten så är det bara ;D!

Nu ska jag duscha och sova. Imorgon blir det en lång men förhoppningvis helt okej dag bestående av plugg, plugg, plugg och städning.. roligt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0