Nattpluggande... igen..

Härligt att klockan är 22.45 och jag har mer än halva plugget på Geografi provet kvar... jag ska inte sitta en minut längre en till 01.00, det brukar bara gå utför efter den tidpunkten. Imorgon är det fredag och jag längtar jätte mycket, men mest hade jag önskat att det var nästa helg.. eller kanske helgen efter det.. jag är såå party sugen kanske är det allt pluggande som gjort mig sugen på att skaka rumpan och dansa till musiken, någon som vill gå ut på lördag?

Nej nu borde jag återgå till migg pluggande så jag kommer till sängs innan jag ska upp igen. Imorgon efter skolan ska jag åka direkt in till stan med mamma och äta middag och gå på bio, super mysigt.

Nu;  tjong maka long!

Kommentarer
Postat av: t

haru snott mitt uttryck mattahfucka?! TJONG MAKA LONG!

2009-01-24 @ 18:36:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0