sju dagar

En vecka sedan operation idag. Jag är fortfarande torr i halsen efter narkos slangen jag haft i halsen, jag har ont i magen av alla väldigt starka tabletter jag nu ätit i en vecka och skall äta i fyra dagar till, 9 tabletter om dagen, mina sår skaver, mina sår kliar, jag har grotesk nackspärr och ont i axlarna, jag kan endast ligga på ett obekvämt sätt i sängen, jag kan inte träna, infektionsrisk,  jag mår ständigt illa, men fy vad lycklig jag är!

Tillråga på allt har vi börjat renovera vår lägenhet, där jag inte kan vara allt för aktiv, tyvärr. Ikväll ska jag fota den där lägenheten som ser ut som en soptipp just nu.

Men nu ska jag äta lunch med pappa, hej svejs.

Kommentarer
Postat av: els

när det är sådär eländigt kan det bara bli bättre ;D

2009-07-06 @ 21:54:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0