Regn och rusk?

Imorgon är det midsommarafton, vad är era planer? Jag ska fira min midsommar med lunch på bryggan för att sedan förflyttas ut mot Torö för grillining och fem kamp. Vad ska jag ha på mig? Något varmt är svaret på den frågan, inga höga klackar, ingen tunn kort klänning och nej jag tänker inte vara barbent, snarare Uggs, tjock tröja och långbrallor, kanske slänger på mig en filt också, ja sen firar vi traditionell Svensk midsommar i regnet.

Nej då, det kanske inte blir riktigt så illa. Kanske kan jag ha en halvlång klänning på dagen, för att senare svida om till min tjockklädes mundering, ja det återstår att se. Jag ska iallafall ha en krans i håret, blommor i håret är det finaste som finns.

Jag ska kanske inte klaga jag har haft en hel del bra Midsommar firanden genom åren trots väder och vind, det viktigaste är trots allt sällskapet!  


Midsommar 2007 spenderades inomhus i väldigt goda vänners sällskap


Midsommar 2008 spenderades på en iskall brygga med några av de mest fantastiska människor jag känner!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0