00.58 The secret of Pandora

Jag fick ett helt underbart silver armband ifrån Pandora i student present. Pandora Jewelery går ut på att man väljer ett grund armband och sedan fyller detta med berlocker och hängen. Berlockerna finns i en mängd olika utföranden, färger, former, storlekar och material. Pandora har en oändlig mängd med hängen och berlocker vilket gör varje armband (halsband) unikt och personligt och via dessa armband samlas också minnen. På mitt Pandora armband hänger just nu en studentmössa, ett minne för livet och även om blomma, tjej som jag är.

Det är så kul med såna här presenter, jag älskar allt som är personligt, som har en tanke bakom och så även att man på detta sätt kan samla minnen från personer och händelser, armband i silver är dessutom så mycket min grej!

Dessa är endast några av mina favoriter;

www.pandorashop.se


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0