En väldigt bra lördag

Igår hade jag en super dag! Började dagen med att göra lite skolarbete med min syster som fick agera modell, bilderna blev super snygga och roligt var det när hon plumsa med hela foten ner i en å mitt i vintern. Efter det så sysslade jag med lite shopping och ja det säger ju sig självt.

Efter Nacka åkte vi hem jag städade hela huset och sen åkte vi till Peter & Carina för att fira min födelsedag lite i efterskott. Där hemma fick vi super god mat, Carina provade en ny potatis rätt med bacon och massa annat i bakpotatisen och det var super gott, till det åt vi kött med bea, tsatziki eller Henkans omtalade turbosås. Till efterrätt fick vi en god after eight kladdkaka med grädde som Carina gjort. Som vanligt slank det även ner en hel del annat i form av godis, vin och ni vet sånt där! Hela kvällen gick åt till att umgås och såklart till att bada jacuzzi utomhus, finns det något mysigare att göra på vintern? Jag fick också paket som blir perfekt till våren och alla skivor och studenten! Kvällen slutade ganska så sent men vad gör det, man lever bara en gång?

Jag hade verkligen en super trevlig kväll och jag är glad att den blev av, jag hoppas verkligen det kommer fler gånger. Jag kan inte förstå att man kan ha så roligt med vuxna människor, jag har sagt det förut och jag säger det igen... Peter och Carina när jag är i eran ålder hoppas jag att det är lika mycket drag i mig som det är i er för det är underbart och något som är ganska få förunnat!

Kommentarer
Postat av: joss

hörru, kul för dig ja! men skorna har ännu inte torkat :( haha

2009-03-08 @ 18:59:38
Postat av: tilda

Precis som det ska vara sis!

2009-03-09 @ 19:28:09
URL: http://tildaalinnea.blogg.se/
Postat av: DIXIE DELANIE

Nice blog :) MANY HUGS DELANIE!

2009-03-11 @ 11:07:58
URL: http://sabinadurebrandt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0