Sover lugnt

Jag är trött och har fortfarande ont i halsen, varför blir det alltid värre framåt natten när man inte mår som man borde, det är som kroppen säger att man inte förtjänar någon sömn... suck. Jag tänkte iallafall hoppa i säng snart, kasta mig in i duschen först. Kul att B sover sedan typ hmm fyra timmar tillbaka, trött? Här sitter jag ensam och lite halv irriterad över att vi inte ens har toapapper hemma just nu för B skulle fixa det men han råkade lixom somna... och nu är det helt slut, lagom till sängdags + att lite finns sparat till i morgon bitti, men ändå... suck igen.

Nu ska jag hoppa in i duschen, sen ska jag läga mig och försöka sova, dricka lite tee först ska jag göra. Imorgon ska jag och B vara bara vi, han får bestämma vad vi ska hitta på och gissa vad det blev? A -lags match med alla andra människor, jaja vi ska iallafall äta tillsammans en fredag det har inte hänt sen i julas typ!

Nu snackar jag om en massa oviktigt saker, tack mamms för du betalde studetmiddagen så att jag kan shoppa i helgen och tack för du och pappa betalar allt annat för mig så jag kan fortsätta vara ung och oansvarsfull tre månader till, puss puss ni är bra och jag älskar er. Tacklillasystrar för att ni är söta och står ut med mig, jag älskar er också. Min godnatt bön nu ska jag sussa, bye.

(Ps jag ska inte dricka i helgen nu ska jag fan sköta mig två dagar, det har varit för mycket av det roliga senaste tiden)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0