stress i olika former

Dagen idag blev en extremt lång dag inte alls som jag tänkt mig. Var i stan och uträttade lite ärenden sen var jag och fixade den där kursen fick sedan tack och lov skjuts hem klockan 17.00 var hemma runt klockan 19.00 eller ja, hemma och hemma landade i ishallen eftersom B inte ens hann hem och släppa mig eftersom han skulle varit där halv sju, så jag fick sitta där och glo. Efter den hockeyn stressade jag Anton som en tok så vi kunde åka hem, hemma skulle jag ta en banan och byta skor och sen iväg igen... Anton var klar snabbt då kommer Adam och vill ha skjuts, stressad och irriterad lovar vi att skjutsa hem honom också så vi fick vänta ytterligare på ungjäkeln (vad gör man inte för sin syters pojkvän?).

Kom hem för en timma sen lite drygt, jag är trött. Jag ska duscha och sova. Imorgon ska jag faktiskt sola lite och så ska jag plugga en massa, men först är det skolan klockan 09.00 som gäller.

Godnatt!

Känner mig helt avskärmad från omvärlden denna vecka, mina vänner vart håller ni hus jag saknar er?!?! De enda jag i stort sett träffat denna vecka är Elsa och någon timma av Camilla och Marie...saknar ju er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0