tidsfördriv

Lovar du att vara ärlig? Absolut no lies!
Du heter: Matilda
Smeknamn: Tilda, Tildan, Tulda & T
Låt som när du är ledsen sörjer till? Utan tvekan Fix you  

Beroende av: Min stora last i livet är skor
Vem behöver du mest just nu? Vän
Vad tror folk om dig? Jag gör som jag vill och säger som ja folk tror och tycker nog väldigt mycket om mig
Stämmer det? Långt ifrån allt stämmer
Vad får du oftast komplimanger för? Mina bruna ögon och mina skor!

Vad säger du för att imponera på någon? Jag brukar inte försöka imponera på folk
Hur imponerar man på dig? Det är riktigt häftigt med omtänksamma, trevliga killar som är grymma på att laga mat!
Brukar du skratta för dig själv? Jaa jag skrattar också åt mig själv
Vad står det i ditt senast inkomna SMS?: "Haha, lägg av? Du är inte sann, love M."
Var bor du? Nynäshamn
Trivs du där? För det mesta
Äger du några converse: ett par?
Sprit, cider, vin eller öl: Gimmie wine baby
Brukar du bli för full: Det har hänt och händer fortfarande
Vad har du för mobil operatör: Tele2
Är du allergisk i mot något: Nej
Har du haft sex idag: Nej
Nästa mål i ditt liv: Sluta slösa pengar och skaffa ett jobb
Hur svarar du i mobilen: Beroende på vem som ringer... men typ "tilda" eller kanske "hej gumman" eller ibland bara "aa hej"
Vem ringde du senast? Carina
Vad sa den du senast pratade med i telefonen: Att han hämtar mig utanför klockan fyra.
Antal timmar sömn inatt: Inte många, kanske sex?
Sov du ensam: Jaaa jag gjorde ju faktiskt det
Brukar du komma i tid: Tider är min specialitet
När mår du bra: När man har kontroll på vad som händer runtomkring en och umgås med sina vänner, familj eller pojkvän
När blev du fotad senast: Jag kommer inte ihåg
Hur känner du dig nu: Glad
Vanligaste färg på dina kläder: Black
Vad tycker du om fötter: Ingen höjdare bara mina egna
Vad saknar du: Min vän...
Hade du en bra kväll igår: Jag älskar söndagar
Favorit dryck på morgonen: Brämhults apelsin juice
Rakar du benen: Jises, vilken fråga offcourse!
När brukar du oftast gå och lägga dig: runt 24.00 på helgerna mellan 24 - 04
Är du blyg? Nej inte det minsta
Sysslar du med någon idrott: Nope
Vill du hellre ha mail än brev: Mail, brev bara skräpar runt i hela huset.
Tror du på kärlek vid första ögonkastet: Nej det gör jag inte
Har du spytt offentligt: Vad räknas som offentligt?

Vad skulle du göra om du vore kille/tjej för en dag: Är inte det självklart?
Är du nöjd med ditt liv: I det stora hela, ja.
Är du bortskämd: Ja tyvärr
Vad gör du i morgon: Går i skolan och läser körkortsteori
Vad är det värsta du vet? Sura människor
Hur mycket pengar brukar du slösa på en vecka? Mer än jag borde
Vad behöver du just nu? Ett jobb
Vilken kändis tycker du är en bra förebild? Inte Michael Jackson iallafall
Vad längtar du till? Studenten

Har du bra vänner och äkta vänskap? Jaa utan tvekan
Vad använder du för shampoo? Fructis garnier
Vad är det finaste du fått? Kärlek
En speciell dag du minns: Massa speciella dagar
Hur gammal är du: Nittion nyss fyllda
Tycker du om någon just nu: Älskar
Om fem månader: Hoppas jag att jag befinner mig på ett varmt ställe
Du samlar på: Kom hem till mig och se efter! Kan ge ledtrådarna att de ena har man på fötterna och de andra är ett tidsfördriv i pappersform man använder när man borde plugga
Gröna eller röda äppeln: Gröna
Vem ringer du när du är arg/ledsen: B
Gillar du golf: B försöker få mig men nej det gör jag inte
Vilken tid gick du upp idag: 07.00
Har du sovit i din egna säng inatt: Japp
Har du strumpor på dig nu: Nej
Vad ska du göra ikväll: Sova och kolla på Gossip Girl

Är det okej att gråta: Jag tycker att det är fint att gråta
När grät du senast: Det var länge sen
Laddar du ner musik och film från Internet: Gör inte alla det?
Vad skulle du göra om du vann en miljon: Köpa en lägenhet, resa med alla jag älskar och såklart handla, handla, handla!  
Bär du glasögon eller linser: Mina glasögon ligger här bredvid och tittar på mig
Tycker du det är viktigt att ha märkeskläder: Nej, snyggast är en kombination
När går du upp ur sängen en helgmorgon: 11
Har du piercing: Inte min grej

Har du tatuering? Ett litet hjärta på vänster handled

Vill du gifta dig: I framtiden ja
Vill du ha barn: Samma här
Solar du ofta: Så fort solen skiner
Är du bra på att laga mat: Jag suger på att laga mat
Gillar du att dansa: På krogen ja, full helst
Är du flygrädd: Det börjar gå över!
Hur vig är du: Inte alls
Vad dricker du helst när du är törstig: Vatten
Vilken är din favoritglass: Twister
Tror du på ett liv efter döden: Jag & Tessan pratade om det här om dagen och ja jag tror på något slags liv efter döden
Tycker du om sushi: Älskar sushi
Vad äter du helst när du ser på film: Chips kanske
Bor dina föräldrar tillsammans: Nej
Har du tandläkarskräck: Nej
Är du morgon- eller kvällsmänniska: Kvälls, jag börjar fungera när det blir mörkt
Vilken ögonfärg har du: Brun
Har du någon gång gråtit dej till sömns: Säkert
Biter du på naglarna: Dålig vana
Röker du: Nej
Hur ofta tränar/motionerar du: Jag ska börja?

Senaste låt du hörde: På bussen poker face med GAGA
Vad gör du på helgerna: Festar, umgås med vänner, pussas med pojkvän, shoppar, filmer och såklart slappar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0