13.02 skit väder

Typiskt att det bokstavligen ska ösa ner regn när jag har fina planer för kvällen, de lär ju inte bli så mycket av att sitta ute på en båt och äta mat och något gott att dricka till ikväll? Väder är skit.. ibland gillar jag regnet men inte efter tre regninga, tråkiga dagar i rad.

Jag får se det från den ljusa sidan, ska försöka få en massa saker gjorda. Som att fixa min studentklänning, jag älskar den, bara inte på mig... därför ska den fin justeras lite, som tex läggas upp och sys in, hell yeah femton dagar kvar.


Dagen bjuder inte på lika fint väder som skolavslutningen 2006, direkt.

(Plötsligt minns jag varför jag gick och blev brunett)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0