19.46 Hell yeah

Just det idag tog en av mina favorit killar körkort, grattis Garp!

Jag har en hemsk huvudvärk men som tur är börjar den lätta lite efter två Ipren. Idag har jag samlat vuxenpoäng, var och storhandlade, både på Ica och på Willys, helt galet effektiv. När jag kom hem så packade jag upp varorna och fixade lite, nu har jag precis lagat mat, inte likt mig att äta så här himla sent, men B tränar till halv åtta tre dagar i veckan och om jag ska äta före honom jämt så äter vi knappt aldrig tillsammans så nu är halv sex ätaren hungrig.

Ska snart åka upp till skolan och fixa lite... har kollat över kalendern för nästa vecka, den kommer bli grym!

Nu ska jag göra klart min schnitzel.
Bye.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0