härligt

Godmorgon helg! Gud vad underbart skönt det är med helg, inte för att den här veckan varit speciellt jobbig. Det kan bero på att jag inte gjort någonting vettigt över huvud taget, jag tänker bara att jag ska ta det en annan dag eftersom det är låååångt kvar till inlämningarna, jag tittade nu i kalendern och insåg att inget är spec långt borta, studenten 27 dagar, 12 skoldagar... 5 arbeten, nästa vecka är det jag som lägger i en växel eller två. 

Idag ska jag iallafall åka och shoppa med mamma, jossan, alva och en kompis till jossan, vi ska åka till Forum Nacka, jag kör! Vilket äventyr. 

Puss puss

(Girls om ni läser detta jag har börjat göra en lista med lite studentmusik, hade inte alla låtar själv så vi får hjälpas åt på måndag att samla in musiken och dessutom komma på fler låtar, right now är det omkring 30 låtar) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0