Always and forever

Idag bestämde sig alla tåg att lite halv strejka för mig. Varje tåg jag åkte var försenat vilket ledde till att Gävle tåget missades, ingen skola. Så jag åkte till Upplands Väsby och där var det bara vända, man är verkligen nöjd när det händer när man nästan är framme! Så jag vände hem igen, hann bara in hemma för att lämna min väska innan jag gick till Estö för att äta sushi med tamara, elsa och camilla. Där satt vi och hade sushi fest, trevligt var det, vi pratade på om allt som vanligt, främst om att tamara åker på lördag. Kände ingenting annat än glädje när vi satt där inne, när Tamara sen sa hejdå till Camilla utanför då började jag känna att det skulle bli jobbigt och det kände övriga i mitt sällskap också som började driva med mig för att jag skulle skratta bort situationen, jag gråter ju jämt vid såna tillfällen.

Tamara släppte Elsa på jobbet, några hundra meter innan vi kom fram började Elsa att prata sådär sorgligt i bilen, hon påbörjade sitt hejdå för sex månader framöver, då började jag tjuta sen kom elsa och tamara också tätt därpå.Vi grät och skrattade samtidigt, det var lustigt och sorgligt, där satt vi tre stycken tjejer i en bil på Coops parkering och grät, Tamara och Elsa sa hejdå utanför bilen, det var lika bra. Jag och Murr åkte sen vidare mot centrum där hon skulle släppa mig, vi parkerade längs med gatan och då bara brast allting för mig "Jag vill inte att du ska åkaaaaaaa...." tårarna bara sprutade på oss båda... vi kramades och grät länge, innan vi skrattade lite, sen grät vi lite mer, återigen satt vi i en bil på ett parkering och grät. Jag var så himla ledsen, tammie med. Jag ville inte gå, men jag visste att jag var tvungen så efter många om och men, älskar dig, tårar och kramar så kramade och pussade jag henne för sista gången på ett halv år... såg när bilen åkte iväg och kände direkt att detta kommer bli en tuff tid, tårarna kom nästan igen men jag höll ihop. När jag ringde Henkan några minuter senare började tårarna att tok spruta igen och jag var tvungen att gå bakom ett hus på min väg till skomakaren för att samla mig lite och torka av tårarna med tröjärmarna.

Efter jag lämnat mina stövlar hos skomakaren tröstshoppade jag tre ljushållare, sen fick jag blixthuvudvärk antagligen från all gråt så jag gick hem och tog två Ipren och plockade lite... nu ska jag ligga i soffan hela kvällen, jag är ledsen och trött, nu vill jag bara bort.

Kommentarer
Postat av: Tamara

Nu gråter jag igen! Fan vad vi är blödiga :D. Kommer sakna dig älsk, massssoooooor :(:(:(:(

2009-11-19 @ 22:30:38
Postat av: mickis

nog ar ni blodiga allt ;) na men det ar klart, tank pa dagen nar vi alla ses igen, vilken lycka!!! jag har massa nya olspel jag ska lara er, langtar efter dig och alla andra! <3

2009-11-20 @ 03:04:24
Postat av: Tilda

haha ja vi är verkligen blödiga tammis, mickis vi vet att du gillar det ;) jaaa tänk när vi äntligen ses alla igen sen, gud vad jag längtar! Åhh nya ölspel, härligt, love you!!

2009-11-20 @ 03:11:04
Postat av: Tamara

Aaaaah, jag blir lycklig bara av tanken. Hoppas alla hjar det bästbäst sa hörs vi snart<3<3<3

2009-11-27 @ 13:30:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0