Dear Diary

Hur mår ni sötnosar? Jag är super trött och ganske opigg idag, precis som igår. Skypade med Jessica i två och en halv timme i natt, klockan var nog närmare morgon tid när vi slutade. Det var skönt att prata, vi pratade om allt mellan himmel och jord, det är underbart att hon är så långt bort men ändå så nära.

Ser jätte mycket fram mot denna helg, hela den här veckan har ju liksom gått, det går så himla fort, jag kan inte förstå att veckorna i stort sett springer iväg, ska man kanske bli rädd?

I helgen ska jag iallafall göra en massa roliga saker. Imorgon kväll ska jag på bio, ska se Michael Jacksons "This is it". På lördag ska jag till älsklings Tamara på hejdå kalas, hon åker till Alperna sex månader nästa vecka, jag vet inte hur det kommer att bli, jag är så himla känslig, tamara också, det kommer att göra så ont, jag kommer sakna henne min partner in crime, jag kan inte förstå att hon ska lämna mig. Det var annorlunda att gå från att träffas 5-6 dagar i veckan till att träffas några gånger i månade, nu ska vi gå från det till att inte ses på ett halvt år, god I will miss her.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0