I love you girlie

Om två timmar ska jag vara hos Tamara på avskedsfest. Hela dagen har jag varit jätte laddad och jätte glad, jag bestämde att jag som är så känslig skulle se det på det sättet, det bestämde jag redan igår. Nu.. nu känner jag mig ledsen helt plötsligt...

Jag förstår inte vad det är med mig, känslorna svallar, de skiftar lika snabbt som det gör mellan ljust och mörkt den här tiden på året. Jag förstår inte varför det blir så här varje gång jag måste säga hejdå? Det är kanske inte så konstigt, men jag borde vara glad, du är ju det, du förötjänar att få vara glad, ingen förtjänar det lika mycket som du. Jag vill att du ska leva livet, jag vill att du ska skapa en massa härliga minnen, jag vill att du ska bli en massa erfarenheter rikare, jag vill att du ska träffa en massa underbara människor, jag vill att du ska ha ett bra liv... Jag vill med andra ord att du ska vara lycklig, det gör mig lycklig. Du är en fantastisk människa som jag älskat att ha i min vardag, att träffa dig varje dag och att kunna kalla dig en bästa vän, det är en gåva i sig. Jag har så kul med dig älskling, vi är väldigt lika, du förstår mig, jag förstår dig, svårare än så är det inte. Jag är så glad över de åren vi haft tillsammans, att vi varit så stor del av varandras liv, jag kommer att sakna dig hur mycket som hellst. När du kommer hem kommer livet vara så mycket bättre än vad det är nu, det är jag övertygad om, allt kommer ordna upp sig för dig, du behöver komma bort sötnos. Jag finns alltid här för dig, i Alperna, i Nynäs eller på något annat ställe på jorden, föralltid, du kommer alltid vara min murra, tamurra och murvel. Jag hjärta dig.


If I could, then I would
I'll go wherever you will go
Way up high or down low
I'll go wherever you will go

And maybe, I'll find out
The way to make it back someday
To watch you, to guide you
Through the darkest of your days
If a great wave should fall
It would fall upon us all
Well I hope there's someone out there
Who can bring me back to you


Kommentarer
Postat av: Tamara

ååh, så här får du inte göra! Sitter och bölar som en lite bebis. Shit. Det här kommer bli jobbigt. Jag älskar dig, det gör jag verkligen! Och du är också en av mina bästa vänner, kan berätta allt för dig, för jag vet att det stannar. Hoppas allt funkar bra här hemma, med plugg och allt, du är så jävla grym som vågar!



Jag saknar dig redan :(

2009-11-15 @ 18:29:29
URL: http://tpg.blogg.se/
Postat av: Anonym

Jag måste göra såhär... det är svårt att beskriva vår relation, den är unik. Du är underbar bebbe, nu bölar jag också :(

2009-11-15 @ 19:47:27
URL: http://Tilda

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0