Inlägg helt utan mening och mål

Jag har ju inte direkt legat i på bloggfronten i helgen, så jag kör en liten uppdatering på helgen nu.

Igår fyllde min lilla lillasyster Alva år, så på förmiddagen var vi hemma hos mamma och käkade tårta till frukost (kl 11) och firade henne med familjen, och mormor och Ronny. Alva tycker det är väldigt roligt när både jag och jossan är där på samma gång och speciellt när Henrik och Adam är med, det är Alvas två stora kärlekar, snacka om kärlek! Tycker det är rätt roligt hur min lilla familj som bestod av fyra personer och en liten släkt, nu blivit till en familj på åtta personer (mamma, pappa, uffe, alva, jossan, adam, jag och henrik) och med en släkt som är så rörig att reda ut att jag inte ens försökt själv!

Efter kalaset skjutsade jag Alva på kalas till Maja på hennes dagis, efter det åkte vi och handlade på varje butik i denna stad minus mickis konsum butik. Efter handlingen åkte jag hem och städade och så flyttade vi kartonger tillsammans, allt för att få in mina vänner på Halloween party. Runt halv sex kom Elsa, vi skar halloween pumpa, halloween pyntade, tände ljus och mös. När tjejerna dök upp runt kl 7 så beställde vi mat. Sedan festade vi på hela kvällen innan vi gick till Telegrafen runt klockan halv tolv.

Var dock inte på Telegrafen länge, var så irriterad. Stod i kö 30 min för att komma in, stod i kö 30 min för att köpa dricka, 20 min för toalett besök och tillsist när jag ville gå hem så stod jag 30 min för att hämta ut min jacka. Henrik och Joel plockade upp mig, så åkte vi till Stor Pub och skulle hämta upp herr och fru Johansson. Träffade en massa trevligt folk utanför Stor Pub och ångrade mig hur mycket som hellst att jag inte gått dit istället för på Telegrafen, men det kommer fler gånger! Efter att ha skjutsat hem folk, så blev jag själv hemskjutsad. Somnade direkt av trötthet.

Vaknade imorse, galet pigg, faktiskt! Har pluggat hela dagen, efter det åkte jag och Henkan upp och tittade på AJ hockey, det var spännande!

Imorgon är det Gävle som gäller, ska lämna tillbaka nycklar, sen ska jag åka hem och plugga och sedan skicka in tentan från helvetet. Godnatt!

Kommentarer
Postat av: els

Mål till nästa år kanske? http://www.metrobloggen.se/UserFiles/18.4521/feda5031-6c81-4e9b-913f-e7bc1d88fccf.jpg

2009-11-02 @ 19:40:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0