Flyttningen som inte ville hända

Hallå! Idag är det fredag, härligt! fredag denna vec skulle innebära att städa hela våran nya lägenhet och röjja bort allt äcklig slipdamm men som vanligt med den här lägenheten så verkar det finnas någon där uppe som inte vill a vi ska flytta in, så pga ett problemstått, kan vi inte ta bort alla saker, så jag kan inte städa. Istället ska jag packa lådor hemma, roligt! Jag börjar funderara på hur mycket saker man egentligen har, det tar liksom aldrig slut. Jag skulle vilja slänga alla saker vi har (minus; skor, kläder, smycken, elektronik, smink och hårprodukter) och köpa allt annat nytt, bara hiva allt! Det hade varit skönt, men nu går ju inte det, antagligen hade jag också saknat en hel del saker.

Ska först åka och äta lunch nu, puss och kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0