Haribo hallen eller tårtkalas?

Sådär, då har jag dödat denna dag också. Kom precis hem från Haninge, har varit där på hockey. Stod i valet och kvalet mellan att åka dit eller åka hem till marcus och äta tårta, jag valde en kall ishall istället för tårta, jag måste varit full? Men jag kände inte för att åka till marcus, så jag tog iskalla ishallen istället. Marcus och Mormor fyller som sagt år idag, mormor är bortrest så blev ingen tårta där heller. Marcus påminnde mig precis om att det är tre månader tills jag fyller år själv, herregud, 20 år.. är jag så himla old?

Jag är super pigg ikväll, så nu ska jag sätta mig och titta på The hills och the city! Later.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0