Harry Potter <3

Jag älskar Harry Potter, idag har jag tittat på Harry Potter halva dagen, de filmerna är helt galet bra! Har smsat fram och tillbaka med en vän hela dagen som undrar vad jag har för fruktansvärd filmsmak, jag tänkte detsamma om hans, han gav ett tips på en film "du bara måste se den"  jag tittade gav den tjugo minuter av min dyrbara tid och sen satte jag på Harry Potter igen, sa jag att jag älskar Harry Potter?

Imorgon blir det shopping, fast bara tråkig och roligheter till lägenheten och kanske ett par stövlar om jag hittar ett par som jag verkligen vill ha eftersom jag inte har några just nu!




Kommentarer
Postat av: jess

du måste ha bara älskat min halloweenkostym! ;) <3

2009-11-25 @ 06:18:01
URL: http://jessintheapple.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0