Hej hej hallå

Klockan är kvart över tolv och nu är det ny vecka. Den här veckan går jag i skolan två dagar, vilket är rätt jobbigt med tanke på hur långt det är till skolan! I veckan måste jag komma iväg till IKEA också och till Haninge. Måste handla lite adventsljusstakar då många av de vi har nu inte alls fungerar i nya lägenheten då de flesta har fötter och så här långt har vi inga fönsterbrädor i nya lägenheten. Måste också inhandla lite pappersställ, pärmar och lådor då jag ska börja sortera alla papper och sånt skräp imorgon, mindre kul.

Idag har jag plockat och kört saker till lägenheten, sen har jag varit i ishallen och tittade på en massa hockey. Fikade med två sötisar mellan matcherna och under den sista matchen, det var mysigt <3

Nu tänkte jag sova, imorgon är det fullt ös. Startar dagen imorgon med en prominix, härligt.

Puss & kram bye bye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0