I love books

Nu har jag hittat en till sak som jag vill ha i julklapp, boken "Elsas mode" av Sohie Fahrman. Jag älskar Sophie hon är så fruktansvärt snygg och hon klär sig utan tvekan enligt mig snyggast i Sverige, hon vågar gå utanför ramarna och klär sig i den ena fantastiska kreaktionen till den andra. Det bästa med Sofies stil är att hon mixar budget med lyx och det slår så rätt, hon är ett levande bevis på att det är den snyggaste mixen, hon är min svenska Stilfavorit. Hennes bok Elsas mode är bara något jag måste ha i min samling chic lit böcker, den och Carolina Gynnings bok "Ego woman" vill jag ha i julklapp. Jag kan ioförsig knappt vänta med Sofies bok men det känns som det är en bra julklapp, så jag får väl hålla mig... att ligga hemma i den nya lägenheten i julhelgen och läsa chic lit känns ju faktiskt inte helt fel det heller! Fram tills dess är nog Kurslitteratur det som kommer att läsas hemma i min soffa!

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0