Julhandla i november

Idag har jag varit och shoppat julklappar, första året någonsin som jag handlat julklappar i november, jag känner faktiskt att jag har kontroll över detta i år! Nu är jag klar med alla enkla julklappar och har faktiskt bara de svåra julklapparna kvar (tre stycken). Eftersom vi med största sannlolikhet flyttar nästa helg så vill jag hålla på med lägenheten hela månaden, utan att behöva stressa runt efter julklappar utan bara mysa och fixa hemma. Men..jag vet ju att jag kommer att få fixa med henkans julklappar dagen innan julafton ändå, så det blir nog julstress detta år också ska ni se..

Nu har jag precis städat köket efter mitt pytt i panna lagande, usch. Om jag var rik skulle det första jag gjorde vara att anställa någon som lagade min mat och städade efter mig, jag hatar det. Jag tror hellre att jag städar 10 ggr om än lagar en maträtt och tar reda på disken och skiten efter.

Imorgon är det skola och med tanke på att jag sovit fyra timmat i natt så måste jag gå och lägga mig direkt efter Ugly Betty och Desperate Housewifes för att inte vara som en zombie imorgon bitti.

Nu tänkte jag sätta mig vid köksbordet och måla mina Panduro Bokstäver som jag köpte idag till mig själv, tillsammans med ett par jeans. Bokstäverna är två stycken ett M & ett H, kan ni gissa vad det står för?

Puss puss.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0