Lördag

Hej hopp, idag sken solen! Inte med sin frånvaro som den gjort övriga dagar den här månaden... Igår var vi på bio och såg New Moon, den var så fruktansvärt bra, jag bara älskade den, jag vill inget hellre än att det ska bli sommar nu så jag får se den tredje filmen, jag är också galet sugen på att låna de två sista böckerna av min syster och läsa dem! Alla som gillade Twilight, gå och se New Moon, de är fantastiska filmer, även om jag måste erkänna att jag gillade Twilight mer eftersom den handlar mer om Edward och Bella än vad New Moon gjorde, där dem spenderar i stort sett all tid på olika håll.

Idag vet jag inte vad jag ska sysselsätta mig med, Henkan är i lägenheten och jag har packat lådor, rensat och städat. Hade stor lust att åka till IKEA ett tag men så blev det inte, så nu vet jag inte vad det blir idag. Det är första helgen på länge som jag inte haft något planerat, jag blir rastlös. Nu ska jag höra mig för lite om kvällens planer.. bye.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0