Nattliga äventyr!

Kom precis hem från nattliga äventyr! Har varit ute och åkt bil med min vän, mitt i natten. Det skönt att prata, jag tror du kunde koppla bort allt jobbigt en stund och skratta i mellan åt. När vi pratade om svåra saker då var det enkelt, trodde inte det var så enkelt med dig. Du har kommit att bli en av mina bästa vänner på en väldigt kort tid, jag är fruktansvärt glad över det. Vänner har vi alltid varit men inte på det här sättet, du är fin. Jag är glad att du kommit till mig med dina problem, det är nästan så jag är glad att du har dina problem ibland, annars skulle vi inte vara sånna här vänner. Jag vet att jag kan lita på dig och prata med dig, det är en gåva från någon där uppe.
Jag vet att jag får bra svar från dig, det är skönt att ha någon som automatiskt har en annan syn på saker och ting, då det bara finns inprogramerat i våra kön, du är som du är och det är det som är härligt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0