New Moon

Imorgon ska jag, jossan och emma på "New Moon" det hade jag helt och hållet glömt bort, det ska bli hur mysigt som hellst, har ju längtat efter den sen Twilight sågs en miljard gånger här hemma förra hösten. Vi ska ta en tidig bio, redan klockan 15.30 de senare var fulla så det fick bli tidig bio, men det gör ingenting, då missar man ju inte Idol! Jag skulle vilja in på Ikea också och köpa lite julpynt men då dör min syster och emma så det får bli en annan gång. Imorgon satsar vi bara på en väldigt bra film (förhoppningsvis) och massor med popcorn och godsaker, det är mysigt att umgås med sin syster, kvalitetstid är bra, ta till vara på det lilla vi har som gemensamt och göra något roligt av det!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0