Suck

Jag har precis nått botten av missnöjdhet, jag har precis skickat iväg en inlämningstenta som jag vet att jag inte kommer bli godkänd på, det är utan tvekan det svåraste jag gjort i hela mitt liv och jag hann inte ens klart, utan att överdriva är detta det sämsta jag preseterat under mina 13 år i skolan, aldrig någonsin har jag presterat så dåligt. Anledningen till att jag vet att jag inte klarade det är enkel, jag hann inte ens klart, jag överskattade hur mycket tid jag hade och hur mycket jag hade att göra, fruktansvärt, nu vet jag att jag har en rest att ta tag i, hur det nu fungerar. Nu ska jag dränka mina bekymmer (önskar jag) snarare ta en dusch och sen hoppa i säng, imorgon börjar ett nytt moment i skolan, den här gången då jäklar, jag ska vara bra på varje moment vi har kvar denna termin nu!

Tusan tusan tusan, jag tror faktiskt det är första gången jag känt så här, ett underkänt, tusan, hoppas jag lär mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0