This is it

Hej sötisar. Hur mår ni? Jag mår inte alls bra, jag har ont i hela kroppen, trött som en jag vet inte vad och har haft världens feber frossa i natt, somnade inte förens runt kl 06.00 så jag sov till 13.00, vaknade och mådde pyton, har sedan dess mått illa konstant och känt att kroppen är helt defekt. Bestämde mig ändå för att åka hem till mamma och äta thaigryta och sedan gå på bio.

Thaigrytan var god och "This is it" var bra. Synd bara att det inte var bättre repitioner, de var verkligen långt ifrån klara, Michael sjöng väldigt sällan pga att han ville spara på sin röst, dans var det rätt lite av, men när det väl smällde till med special effekter, bakgrundsdansare osv så var det verkligen show! "Till Fansen" genomsyrade hela filmen, mer kvantitet än kvalitet, MEN det spelade inte så jätte stor roll, känslan fanns där när han körde alla sina låtar. Vilken show det skulle blivit, det var ett extremt påkostat evenemang, jag har dock svårt att se att Michael skulle orkat 50 framträdanden, på filmen ser han ut som ett dansande skellette med bylsiga kläder och dansen och sången, nja den är inte förut, men det gör ingenting, han var ett geni, en perfektionist och en otrolig entertainer, fasen va bra han var och alltid kommer att vara.  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0