Underbart!

Hallå! Igår hade jag en riktigt rolig kväll! Först så plockade jag upp mitt sötnosarna vid Kvantum sen åkte vi hem till mig och tittade på idol/spelade kort/drack väldigt mycket/bytte kläder 1000 ggr, vi hade super mysigt! Marcus kom efter en stund och runt halv tolv var han en pärla och skjutsade oss till Telegrafen där det var väldigt mycket folk! Vi hade som mål att bli as kalas igår, det gick faktiskt rätt bra, tror vi var ganska så fulla iallafall ;D Satt mest och pratade med folk och drack på Telegrafen det var super trevligt! Runt kvart i tre kom Marcus och hämtade oss (och var återigen en pärla) så åkte vi mot Sorunda för att släppa Stina och Sandro, Stina och jag satt i baksätet och pratade en massa strunt och skrattade, det var super mys. När vi släppt av Stina och Sandro hemma så åkte vi mot Nynäs och Marcus släppte mig hemma och jag gick direkt till duschen och sen till sängen.

Vaknade imorse och kände att jag är trött idag, men jag är ändå lite partysugen men icke, inte två dagar i rad, det orkar jag nog inte! Så jag åkte och hyrde en film (tveksamt om jag får köra...) och köpte en dricka, nu ska jag tända ljus och slappa, henkan är på bortamatch hela dagen!

Tack för igår babes, ni är grymma <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0